۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲

حسن پور اعلام کرد؛

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در بندرلنگه

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در بندرلنگه

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به سه فقره پرونده با موضوع قاچاق سوخت در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: سه فقره پرونده سوخت قاچاق به میزان ۷۸ هزار لیتر و به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بندرلنگه رسیدگی شد.

وی با اشاره به روند جزئیات رسیدگی به سه پرونده افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده حمل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۹ میلیارد و چهار میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۳۶ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم این پرونده را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال و در مجموع متخلفان را به پرداخت ۶۳ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه در رسیدگی پرونده دیگر با عنوان حمل ۱۸ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال نیز علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال محکوم کرد.

وی گفت: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم این پرونده را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و در مجموع متخلفان را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: سومین پرونده حمل ۳۶ هزار لیتر نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بندرلنگه رسیدگی شد.

حسن پور گفت: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده ۳۶ هزار لیتر سوخت یارانه‌ای علاوه بر ضبط کالای کشف شده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول را به پرداخت ۳۳ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال محکوم کرد.

وی افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم این پرونده را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال و در مجموع متخلفان را به پرداخت ۵۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: شعبه در مجموع متخلفان سه پرونده را به پرداخت ۱۴۶ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن پور افزود: مأموران پایگاه دریابانی این میزان سوخت‌ها را در بررسی از سه فروند لنج کشف و گزارش آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی بندر لنگه ارسال کردند.

کد خبر 6179496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha